måndag 22 augusti 2011

Helg + idag

Joo:

Fredag: Var barnvakt åt william, såg en skräckis sen sov jag, haha myckee jag vet :P

Lördag: Satt på Tuna hela dagen kollade lite fotboll, sålde lite saker, kom hem och Cassandra gjorde akryl naglar på mig (bilden), såg sen film med syster Nina, Nanny MacFie (stavning).

Söndag: Var i stallet fast det var regn, kom hem var vaken någon timme, sen gick jag å la mig.

Idag (måndag): Var första dagen i skolan, var trevligt att träffa gamla som nya, vi gjorde som ingen speciellt, fick en massa papper, böcker, osv, vi hade tyska, å vi repeterade bara nå litet, sen slutade vi 13.15, skönt ändå, vi skulle annars ha slutat 15.20 typ, men vi 7:or hade inge elevensval eftersom i inte har valt någonting så. Vi fick sitta å vänta på bussen till halv fyra, fan att man inte hade med sig pengar så man kunde ta en vanlig buss hem, haha men nu vet man det til nästa gång iaf. Nä Angelica kom efter skolan for hem för ett tag sedan, nu ska jag göra i ordning mig för sängen, skola imorn ingen haha.

Godnatt! :)
Naglarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar